Storingafhandeling

Storingsafhandeling

PREMIUM liften hanteert een 0-beleid. Dit houdt in dat wij streven naar geen (0) storingen. Geen technische storingen, maar ook geen storingen als gevolg van onjuist gebruik of vandalisme. PREMIUM liften denkt met de opdrachtgever mee om dit soort storingen te reduceren of te vermijden. Hierdoor heeft PREMIUM liften een lagere storingsgemiddelde dat dan van de branche. Meer dan het derde van haar installaties in onderhoud voldoet aan het 0-beleid, deze installaties hadden geen enkele storing.

Mocht er toch een storing optreden, dan beschikt PREMIUM liften over een helpdesk die 24 uur per dag en 365 dagen per jaar bereikbaar is. PREMIUM liften opereert landelijk en hanteert concurrerende response en afhandeltijden. Het afhandelen van storingen kan plaatsvinden op basis van nacalculatie. U kunt de risico’s hiervan ook afkopen. Van technische storingen en ook van eventueel verkeerd gebruik of vandalisme.

Storingen afhandelen

Interesse in de mogelijkheden?

Wij denken graag met u mee